wtorek, 1 grudnia 2015

Dark Matter-czyli serial z kosmosu

Cześć wam !
Dzisiaj na warsztat postanowiłam wziąć serial "Dark Matter" na który wpadłam całkowicie przypadkiem,a mianowicie w aplikacji TVShowTime szukałam serialu do obejrzenia i po przeczytaniu że serial dzieje się w kosmosie pomyślałam,"Coś podobnego do The 100? Biorę się za to."Myślę że nie jest on tez dość znany więc może nawet o nim nie słyszeliście,a jeśli tak jest to mam nadzieję że zdołam was namówić do obejrzenia :)
Serial opowiada o szóstce ludzi,budzą się oni na statku kosmicznym.Nie wiedzą kim są,ani co tutaj robią.Ich pamięć została wymazana jedyną odpowiedzią na to wszystko jest ładunek z bronią którą przewożą,odosobniona kolonia górników i tajemnicze drzwi których w żaden sposób nie da się otworzyć.Postacie nazywają się tak jak zostali zbudzeni jest Jedynka przystojny,mądry i waleczny,Dwójka która czasem jest zbyt ambitna ale potrafi prowadzić grupę jak prawdziwy dowódca,Trójka który wygląda na typowy zły charakter,dobrze posługuje się bronią,ale potrafi też być czuły,Czwórka którego bronią jest miecz,Piątka najmłodsza z całej ekipy dziewczyna,delikatna,ale kiedy potrzeba potrafi postawić na swoim i Szóstka który zawsze zachowuje zdrowy rozsądek i najbardziej dba o bezpieczeństwo Piątki.Na pokładzie jest z nimi też Robot a raczej kobieta robot,ale czy jest dobra czy zła ? Musicie przekonać się sami.Serial jak najbardziej polecam każdemu.Fani The 100 na pewno nie będą zawiedzeni bo serial według mnie jest w dość podobnym klimacie.Jak na razie pojawił się tylko sezon pierwszy a drugi planowany jest na 2016.
Moja ocena serialu to 10/10 serial zdecydowanie zasługuje na taką ocenę,jest akcja,dobra gra aktorska,śmieszne jak i poważne dialogi,no i co najważniejsze końcówka serialu mnie wmurowała a kiedy końcówka serialu szokuje w dobrym znaczeniu to serial jest godny polecenia.

Ciekawostki :
-Zdjęcia do serialu były kręcone w Kanadzie.
-Serial jest na podstawie komiksu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz