sobota, 23 stycznia 2016

Pretty Little Liars - i odwieczne pytanie kim jest A ?

Cześć kochani !

Czas na moje spojrzenie na kolejny serial,serial który zdecydowanie mogę polecić.Pretty Little Liars opowiada historię czterech dziewczyn które po śmierci jednej ze swoich przyjaciółek zaczynają dostawać wiadomości od tajemniczej osoby która podpisuje się jako "-A" na początku dziewczyny sądzą że to Alison,dziewczyna która zmarła.Ale przecież martwi nie mogą pisać sms-ów.Na dodatek tajemnicze A zna wiele tajemnic dziewczyn,tajemnic o których nie koniecznie chcą rozmawiać,nawet same ze sobą.Co zrobią dziewczyny ? Czy dowiedzą się kim jest A? Dowiedzą.Ale wierzcie mi jest to długa droga,aby dowiedzieć się kim jest ta osoba,dlaczego to robiła,jaki był jej lub jego cel.Fabuła serialu jest świetna,sam serial był drugim który zaczęłam w ogóle oglądać więc jest to kolejny serial do którego mam przede wszystkim sentyment.Utrzymany w dobrym tonie,zachęca do oglądania kolejnych odcinków i pozostawia element zaskoczenia po jego zakończeniu.A koniec sezonu z roku na rok szokuje mnie coraz bardziej.Więc jeśli jeszcze zastanawiacie się czy warto obejrzeć ten serial,to zdecydowanie warto i polecam go czy to dla młodzieży czy też starszych odbiorców.

Ocena serialu 7/10

Osoby które widziały już serial,zapraszam do komentowania bardzo chętnie podyskutuję na temat serialu :3



2 komentarze:

  1. Dużo słyszałam o tym serialu lecz jakoś nie mogę się przełamać aby zacząć go oglądać :)

    http://seemixieblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczęłam oglądać ten serial i wiem że jest świetny *-*
    Ale niestety z braku czasu skończyłam na 2 sezonie
    Może znowu zacznę go oglądać ^-^
    Pozdrawiam i obserwuje
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń