poniedziałek, 21 grudnia 2015

Pamiętniki Wampirów-serial od którego wszystko się zaczęło :)

Cześć wszystkim !

Jak już po tytule widzicie dzisiaj będę was zachęcać a także opisywać wam moja opinię co do serialu The Vampire Diaries czyli w tłumaczeniu Pamiętniki Wampirów.Serial ten jest dla mnie szczególny ponieważ od niego zaczęłam swoją "historię" z serialami.Zaczęłam oglądać go gdy było już po pierwszym sezonie,chyba zaczynał się drugi.Moja przyjaciółka powiedziała mi aby sobie obejrzała,i tak to się zaczęło.Ale nie przedłużając,o czym jest serial? Dwóch przystojnych braci Salvatore-Damon i Stefan pojawiają się w Mystic Falls,ich rodzinnym miasteczku.Poznają tam Elenę która do złudzenia przypomina ich dawną miłość Katherinę.Damon jest typowym niegrzecznym chłopcem,Stefan ułożony,miły i romantyczny.Oboje jednak skrywają tajemnicę,od wieków się nie starzeją i zostali przemienieni w wampiry.Ale to jest tylko niewielki początek tego co dzieje się przez wszystkie sezony.Poza Eleną,Damonem i Stefanem poznajemy też wielu innych mieszkańców miasteczka Mystic Falls,uroczą blondynkę Caroline,która jest przewrażliwiona na punkcie przyjęć,jest perfekcjonistką i jedną z najlepszych przyjaciółek Eleny,drugą przyjaciółką Eleny jest Bonnie na początku poznajemy ją jako medium ale drzemie w niej dużo większa moc niż jakiegoś tam medium.Jest też Jeremy przystojny brat Eleny,który nie stroni od niebezpiecznych sytuacji i przez większość czasu ma kłopoty.Tyler bogaty chłopak który na początku kompletnie nie ma szacunku do nikogo i niczego lecz później poznajemy zupełnie inna jego stronę.Matt zakochany w Elenie,po rozpadzie ich związku staje się jej najlepszym przyjacielem i tu można powiedzieć,że Matt jako przyjaciel jest zdecydowanie najlepszy.Ale koniec już z opisywaniem postaci bo jest ich naprawdę za dużo bym opisała tutaj każda,a wierzcie mi,kocham w tym serialu praktycznie każdego.
Do 3 sezonu jest naprawdę świetnie serial miał taki jak by to powiedzieć klimacik?W czwartym zaczyna się troszeczkę psuć.Wiele razy były momenty gdzie mówiłam sobie "Mamo pakuj walizki jadę zabić producentów tego serialu bo nie wiedzą co czynią".Ale za każdym razem zaskakiwali,tego nie da się ukryć.Aktualnie sezonów jest siedem,a każdy sezon ma 22 odcinki.Na tę chwilę w serialu dzieją się rzeczy których nie spodziewałabym się jeszcze kilka lat temu,czasem też mam wrażenie że ci którzy piszą scenariusz musza coś jarać podczas jego pisania bo tworzą rzeczy tak niemożliwe.
Ale jeśli lubisz tematykę wampirów,w dobry sposób pokazanej miłości,przyjaźni,jak złe postacie zmieniają się w dobre,i przede wszystkim dobrą obsadę to serial jest ten dla ciebie.Zachęcam was do obejrzenia serialu a ci którzy oglądali liczę na waszą opinię w komentarzach :)

Ocena serialu : 7/10







Ps.Do tych co oglądali jestem za Deleną,Klaroline i wciąż nie mogę uwierzyć że Bonnie i Jeremy już nie są razem bo to była świetna para.Na dodatek przeraża mnie to co dzieje się teraz z Caroline (ci co oglądają to wiedzą,ale wszystko to ze względu na ciążę aktorki).Brakuje mi Kol'a i Eleny :( Oraz jestem zaskoczona ostatnim odcinkiem i to co zrobili ze Stefem i Damonem :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz