niedziela, 6 grudnia 2015

The 100-czyli powrót z kosmosu na Ziemię :)

Cześć wszystkim !

Dzisiaj postanowiłam przedstawić wam moją opinię o serialu The 100.Serial opowiada o ludziach którzy żyją na statku kosmicznym(zwanym Arką) ponieważ Ziemia została zniszczona przez wojnę nuklearną i nie była zdatna do życia tam.Na statku zaczyna brakować zapasów,kończy się tlen,rada statku postanawia wysłać setkę młodych ludzi,a raczej młodych przestępców na Ziemię.Mają oni sprawdzić czy cywilizacja będzie w stanie przeżyć i ponownie osiedlić się na Ziemi.W ten sposób poznajemy Clarke,Finn'a,Bellamy'iego,Octavię czy Jaspera.Oczywiście kiedy grupa ludzi przybywa na Ziemię nie jest tak łatwo.Każdy z nich ma inne spojrzenie na to co powinni robić,kogo słuchać.Poza tym nie są tam sami.Ale kto tam jest  z nimi musicie dowiedzieć się sami.Podoba mi się też to że w serialu postacie kobiece są pokazane jako waleczne,odważne,nie potrzebują faceta by zrobił za nie wszystko.Serial jest na pewno godny polecenia,jeden z lepszych seriali z gatunku SF.Moją ulubioną postacią jest Octavia,podoba mi się to jak jej postać zmieniła się od pierwszych odcinków sezonu pierwszego do ostatniego wyemitowanego jak na razie.Jest stanowcza,i za wszelką cenę dąży do tego czego chce.Uwielbiam w niej też to jak bardzo potrafi się poświęcić dla kogoś i jest to postać którą na początku niezbyt lubiłam a teraz nie wyobrażam sobie tego serialu bez niej.Z postaci męskich na pewno na pierwszym miejscu jest Bellamy który jest typowym niegrzecznym chłopcem,ale w środku jest też osobą wrażliwą.Na pierwszym miejscu jest u niego siostra,dla której zrobiłby wszystko.Nie wyobrażam sobie teraz innego aktora niż Bob'a Morley'a jako Bellamy'iego.Na drugim miejscu muszę wymienić Murphy'iego który przez pierwszy sezon był dla mnie nie do zniesienia,nienawidziłam go ale w drugim sezonie jego postać nabiera nowego spojrzenia i jest pokazany zupełnie inaczej,i mam nadzieję że będzie dużo scen z jego udziałem w sezonie trzecim.Sezon trzeci pojawi się już za 47 dni !
Mogłabym wam tu streścić cały serial by zachęcić was do obejrzenia ale wtedy nie mielibyście nuty zaskoczenia,więc pozostaje mi tylko powiedzieć wam że polecam serial moja ocena to zdecydowanie 10/10.A osoby które już widziały serial,piszcie jak wam się podobał,co sądzicie o The 100? Kto jest waszą ulubioną postacią? Kto was wkurza? Jestem ciekawa waszej opinii :) Możecie też pisać jaki serial mogłabym opisać w następnej notce(wszystkie które oglądałam są w liście po lewej stronie bloga).







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz