niedziela, 10 lipca 2016

Scream - seryjni zabójcy pośród nas.

W naszych czasach wstawianie do internetu przeróżnych filmików nie jest już żadną nowością. Nawet tych w których wyśmiewane są różne osoby, czy to nasi znajomi, czy nieznajomi.
Fabuła serialu zaczyna się od dnia, kiedy to w internecie pojawia się pewien filmik. Prześmiewcze nagranie pary nastolatek, które niesie za sobą falę komentarzy na ich niekorzyść. Niedługo po tym autorka filmiku zostaje brutalnie zamordowana. Zdarzenie to wpływa na miasteczko Lakewood... rozpoczyna się seria morderstw. Mieszkańcy podejrzewają, że może być to Brandon James, który kiedyś terroryzował miasteczko. Historia zatacza swoje koło, ponieważ obiektem zainteresowań Brandon'a była Maggie Duvall, a obiektem obecnego zabójcy jest córka Maggie - Emma. Emma trafia w sam środek walki o swoje życie, jak i bliskich jej osób. Kim jest ten seryjny zabójca? Tego musicie dowiedzieć się sami, mówiąc to zabrałabym wam całą zabawę.
Co mogę powiedzieć o serialu? Kiedy się do niego zabierałam bałam się odrobinę. Jest to bardzo "krwisty" serial, a ja jeszcze wtedy obawiałam się takowych. "Scream" bardzo przekonało mnie do siebie niebywałą obsadą aktorską, przede wszystkim Noah i jego teksty. Muzyka zdecydowanie dobrze dobrana do każdej sceny. Nie jest to serial dla osób które przeraża krew, bo jest jej w serialu dużo. To co najważniejsze, czyli akcja i element zaskoczenia są praktycznie w każdym odcinku. Z odcinka na odcinek zmieniają się również podejrzenia co do zabójcy, co również jest fajnym sposobem na sprawdzenie siebie w roli detektywa, co ja osobiście uwielbiam - szukanie wskazówek i sprawdzanie danej osoby pod kątem podejrzanego.

Ocena serialu : 9/10

Zdecydowanie zachęcam każdego do obejrzenia "Scream" i pochwalenia się w komentarzu opinią :)
Zachęcam też do zobaczenia mojej strony z grafikami serialowymi.(link pod zdjęciem)


https://www.facebook.com/GraphicsTvSeries/?fref=ts

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz