sobota, 2 lipca 2016

Zoo - Czyli zwierzęta przejmują panowanie nad ludźmi !

Do tego serialu zabierałam się dość długo. Kiedy o nim usłyszałam od koleżanki i zapytałam o czym jest miałam w głowie myśli w stylu : "Na pewno zabijają tam zwierzęta", "Nie lubisz widoku zabijania zwierząt". Po jakimś czasie jednak postanowiłam zaryzykować i obejrzeć jeden odcinek na próbę. Zakochałam się. Wszystko zaczyna się od tego, że na całym świecie dochodzi do różnych, dotąd nierealnych incydentów związanych ze zwierzętami. Zwierzęta już nie boją się ludzi, zaczynają ich atakować. Co łączy agentkę wywiadu, patologa weterynarii, przewodnika safari i dziennikarkę? Mimo różnych doświadczeń, zawodów jakie wykonują i odmiennych poglądów poznają się w szalonych okolicznościach, które prowadzą do bliskich relacji między nimi. Za wszelką cenę chcą dowiedzieć się co dzieje się ze zwierzętami i czy jest szansa na ratunek. Aktualnie serial powrócił z drugim sezonem, a ja nie mogę doczekać się kolejnego odcinka. Zdecydowanie serial wart polecenia.

Ocena serialu : 8/10 (jedyne czego mi brakuje to trochę lepszej muzyki w serialu, poza tym nie mam się do czego przyczepić :P )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz